woensdag 14 september 2016

DIY: stempelen en feestslingers maken

Laten we de woensdag bombarderen tot Do It Yourself-dag. Nu ben ik door de hitte van de afgelopen dagen en de detoxweek waar ik vol in zit een beetje sloom... dus ik trek even wat uit het archief. En niet eens uit m'n eigen. Oh jeez, ik maak er nu al een potje van als blogger.

De dames van veggie travelblog Not So Stuffy vroegen mij een tijd terug om een aantal DIY-blogs te maken. Superleuk want ik ben gek op knutselen en zelf (iets) maken. En echt, deze DIY's zijn bijna allemaal easypeasy. Want daar hou ik van. Niet te moeilijk, snel resultaat.

DIY stempelen
Het stempelen zelf is heel simpel. Je moet misschien alleen wat geschikte verf in huis halen. Verder kom je met een paar aardappelen een heel eind. Oh, en mocht je niet heel handig zijn op de naaimachine, no worries. Je kunt ook van die kant-en-klare canvas tasjes kopen bij o.a. de Xenos. Die kun je dan bestempelen of op een andere manier versieren. Bekijk de DIY stempelen met groente en fruit.

DIY slingers maken
Sinds ik jaren geleden met het volgen van naailes begon, is de naaimachine mijn grote vriend. Maar, natuurlijk kun je veel dingen ook heel ouderwets met de hand doen. Dat geldt voor de meeste slingers in deze DIY's. Dus geen machine bij de hand? Pak gewoon naald en draad! Bekijk deel 1 van de DIY feestslingers. En mocht je de smaak daarna te pakken hebben, zie hier deel 2 van de DIY zelf slingers maken.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten